SALA SPORTURILOR DIN BUCURESTI - WEEKEND SEMINAR NETWORK 21 - FEBRUARIE 2008

Fie ca acest blog sa-i ajute intr-un fel sau altul pe cei interesati sa aiba propria afacere in sistem MLM pentru a lua cea mai buna decizie pentru ei.

duminică, 14 februarie 2010

BANII DIN MLM=SUBMINAREA ECONOMIEI NATIONALE ? - Patriot falit ? Nu multumesc.

       La un mare seminar la care am participat , o doamna din Bucuresti calificata la varful ierarhiei spunea ca o vecina a acuzat-o ca prin vanzarea de produse straine submineaza economia nationala . Asi refuza sa folosesc un produs romanesc doar din doua motive . Primul ar fi daca produsul este de proasta calitate si al doilea , daca ar fi totusi de calitate , l-asi refuza daca nu se comercializeaza in sistem mlm. Ma refer desigur la acele tipuri de  produse pe care le intalnim atat in mlm cat si in comertul traditional. Am de ales intre doua variante : 1.Cumpar din comertul traditional si inbogatesc engro-sistul si detail-istul iar eu raman cu produsul si factura , sau 2.Cumpar din propriul meu mall virtual si il inbogatesc eventual pe producator (dar asta merita) insa recomandand mai departe produsele pot vinde si sa obtin un adaos comercial plus ca am reducere mare la propriile mele cumparaturi . De calitate nici nu mai vorbesc . Orice companie care inregistreaza profit pe teritoriul tarii noastre este impozitata de statul roman inainte ca banii sa iasa din tara , deci pana aici lucrurile sunt clare si corecte. Acum sigur ca trebuie sa promovam in primul rand produsele autohtone dar eu abia astept sa se vanda in sistem mlm ulei , margarina , bere , compoturi , paste , conserve , etc. Este o chestiune de matematica privind propriul buget . Asa ca haideti sa nu dorim sa moara si capra vecinului ci mai degraba sa o ingrijim pe anoastra sa traiasca . Deci ii astept pe marii producatori din Romania sa vina sa ne propuna un parteneriat cu castig reciproc si am sa fiu incantat sa le cumpar si sa le promovez produsele insa pana mai prefera sa arunce bani grei in publicitate pe masmedia inseamna ca nu sunt interesati de astfel de colaborari . Deci oamani buni nu fiti sentimentali si patrioti in aceasta privinta ca o faceti pe banii vostri , sa lasam producatorii autohtoni sa-si protejeze piata pe cheltuiala lor nu a noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu