SALA SPORTURILOR DIN BUCURESTI - WEEKEND SEMINAR NETWORK 21 - FEBRUARIE 2008

Fie ca acest blog sa-i ajute intr-un fel sau altul pe cei interesati sa aiba propria afacere in sistem MLM pentru a lua cea mai buna decizie pentru ei.

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

LV7-NECC Telecom - o felie din marele tort al industriei de telecomunicatii la nivel global - patrea I.

http://www.pbotos.lv7global.com/
     Astazi am sa va vorbesc putin despre o nautate in Romania in ceea ce priveste marketingul in retea sau sistemul multi level marketing. Daca o mai fi existand in Romania asa ceva eu inca n-am aflat dar cei ce au aflat sa ne zica si noua.
     Sunteti de-acord cu mine ca noi facem in fiecare zi o serie de cumparaturi la modul constient ? Adica acele cumparaturi pe care atunci cand le facem deobicei ne uitam in portmoneu sa vedem daca avem bani destui . Doamnele cumpara : mancare , consumabile , etc.,domnii cumpara bere , tigari , mai fac piata , insa noi mai facem inca 4 mari cumparaturi la modul inconstient , nu ca am fi inconstienti doar ca nu ne dam seama ca le facem , nu le percepem ca si cumparaturi , sunt aproape gesturi reflex. Dar haideti sa vedem despre ce este vorba.
     Ce faceti cand ajungeti seara acasa si intrati pe usa ? Aprindeti lumina , corect? Iata , tocmai ati facut prima cumparatura la modul inconstient . Nimeni nu cauta in buzunar sa vada daca are bani sa cumpere curent . Apoi faceti un dus  si "ati marcat"si a doua cumparatura -apa . Va este foame si incalziti mancarea pe aragaz , va uitati in buzunar sa vedeti daca aveti bani de gaz in ziua respectiva? Nici vorba , si iata ca ati facut cea de-a treia cumparatura la modul inconstient . In fine , puneti mana pe telefon si sunati o prietena , un prieten sau parintii. Si ati inchis serea cumparaturilor la modul inconstient . Sunt patru servicii de aur :apa , gazul , curentul electric si telecomunicatiile . Este pentru prima oara cand se sparge monopolul unui astfel de serviciu . Si astazi am sa va ajut sa intelegeti cum cu ajutorul unui serviciu de telefonie pe care il utilizati zi de zi puteti sa va rotunjiti veniturile familiei si chiar sa dobanditi independenta financiara.
     Iata cele mai importante caracteristici ale acestei idei de afacere:
-o afacere proprie.
-o piata globala
-o afacere care se multiplica
-un produs unic care: -se vinde o singura data.
                                 -se utilizeaza zilnic.
                                 -obtineti un venit recursiv luna de luna...
Sa vedem cu cine avem de-a face: LV7 este compania de distributie care poate fi formata din noi toti iar Necc telecom este infrastructura , compania care furnizeaza tonul .
    Necc Telecom a fos fondata de dl Daniel Popa , un american de origine romana , de la poalele muntilor apuseni (Balnaca) care a plecat in state sa inplineasca visul american , si a reusit . Dupa ce a lucrat in PECO , director de vanzari intr-o banca si in telecomunicatii a hotarat sa-si ia viata in propriile maini si a infiintat propria companie de telecomunicatii Necc Telecom (centru national de comunicatii etnice). Doi ani s-a zbatut sa obtina licenta intr-o piata acerba , peste 6000 de companii si luand Necc-ul de nicaieria l-a dus pana pe locul 7 . In prezent dl Daniel Popa detine doua companii de profil Necc Telecom si Puls Telecom si este prezent cu acestea in SUA , Canada si Australia dar in varianta clasica , a firului de cupru gen Romtelecom.
Astazi LV7 si Necc Telecom sunt intr-o adevarata expansiune si intrand in Europa , prima tara in care a descins este Romania dar cu o noua orientare , o noua tehnologie si o noua distributie. Suntem BORNA 0 a acestei afaceri oameni buni. Noua tehnologie este VOIP -voce peste internet ceea ce ne permite utilizarea inernetului si implicit GLOBALIZAREA convorbirilor . Iata o mare diferenta intre companiile concurente care sunt nationale si nu globale. Noua distributie este IN PARTENERIAT sau din om in om sau prin celebrul sistem multi level marketing gen AMWAY , ORIFLAME , etc dar tot in sistem mlm mai vinde si TOYOTA , CITY BANK , XEROX , COLGATE , GENERAL MOTORS , etc.(va urma)

10 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Suuper! Imi place foarte mult cum ai abordat subiectul despre aceasta afacere, intr-un mod ingenios,palcut si pe intelesul tuturor.Incep sa prind si eu ideea. Ai vrut sa spui: cumparaturi inconstiente,nu?( sa corectezi si sa ai grija la detalii). Cred ca vei reusi sa starnesti curiozitatea si altora pentru ca e chiar o afacere noua in Romania.Astept continuarea. Vad ca pe zi ce trece esti tot mai inspirat.Ai putea sa te apuci de scris...

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti multumesc pentru apreciere si sustinere Nico si te astept cu placere pe blog.Parerea voastra , a vizitatorilor este foarte importanta pt. mine.See you.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua...as dori sa las si eu un comment daca se poate....eu am fost reprezentant amway in urma cu doi ani..pe langa faptul ca am fost pacalita de asa zisii sponsori ca"""se castiga bani frumosi si ca o sa castig bani daca cumpar pachetul de 10 milioane de lei...m-am prostit atat eu cat si sotul meu inscriindu-ne,participand la seminarii care costau bani,participand la intalnirile din fiecare saptamana unde ..trebuia sa achitam contavaloarea biletelor de intrare..care iarasi erau niste costuri ,nu ne-am ales cu ABSOLUT NIMIC...ce castiguri asteptam noi (care ne erau promise de sponsorii nostrii)nu am avut nici un castig...doar cei de la nivel inalt castiga...cine mai da in ziua de azi atatia bani ca sa intre in retea avand in vedere criza economica....si problema care m-a nemultumit cel mai tare a fost ca ne zbateam sa inscriem pe cineva in sistem sa ajungem la un anumit nivel intr-o luna si apoi in luna urmatoare incepeam de la nivel 0 din nou...pai de ce atata nesimtire din partea celor de la AMWAY..SA LASE OMUL SA-SI CONTINUE NIVELUL DE UNDE A RAMAS CU O LUNA IN URMA ..astfel am ramas cu buzele umflate si cu banii dati...iar produsele sunt scumpe si nu si le permite oricine...atat am avut de zis...va multumesc pentru ca mi-ati oferit momentul sa spun ceea ce aveam de zis despre aceasta companie care...este JALE

    RăspundețiȘtergere
  5. Pt.Anonim:
    In primul rand mi-ar fi placut sa-ti stiu macar prenumele dar este ok si asa.Daca vezi acest comentariu vreau sa te intreb daca ai fost in Amway cu Network 21 sau cu Planet.Nu stiu daca ai citit articolele despre Amway pe care le-am postat eu.In timp veti vedea ca in toate articolele voi fi cat se poate de obiectiv , asa cum am spus "vreau doar sa fiti corect informati".Daca ai lucrat cu Network 21 atunci sunt de 2 ori mai interesat(cu ei lucrez si eu) de experienta ta dar si de experienta cu Planet.Deci te mai asteptam si cu alte comentarii.Poate impreuna facem aici o munca de informare corecta , sincer asta imi doresc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pt.Anonim:
    Asi vra sa limpezim un pic aspectul nivelelor atinse printr-o mica paralela intre LV7 si Amway.In LV7 ce ai muncit luna aceasta ti se recunoaste in fiecare luna atata timp cat cei din reteaua te isi platesc factura la telefon deoarece aici vinzi o singura data acest serviciu si esti platita luna de luna di facturile care se platesc cum?Luna de luna.Si in amway iti pastrezi nivelul la nivel de titlu , adica daca luna asta te-ai calificat 12% si luna viitoare esti doar 6% nu-ti ia nimeni insigna de 12% doar ca de platit esti platita dupa realizarile din luna care s-a incheiat .Asta este diferenta intre vanzarea de produse si cea de servicii.Nu sunt sigur ca am fost foarte explicit.In orice caz am impresia ca s-a tras prosteste de tine dpdv financiar . In concluzie uite asa poti sa-ti pierzi si echipa si sa aduci si grave atingeri la imaginea afacerii.Regretabil este ca ai ramas cu acest gust amar.Personal caut acel echilibru despre care am scris si in articolul meu.Pe curand.

    RăspundețiȘtergere
  7. Domnul Petrica ,de cat timp lucrati in parteneriat cu Amway?Dar cu LV 7?
    Cum se impaca cele doua sisteme sau mai bine zis cum va impacati dvs.?
    Nu va pierdeti concentrarea,focalizarea,pentru o afacere dezvoltand-o pe cealalta?
    Nici nu stiu daca am facut bine sa va scriu,deoarece si eu sunt conectat la Amway,iar treaba asta seamana a cross line.
    Nu m-am, putut abtine,deoarece agreez felul cum comunicati pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pt.dl Dorin Hasegan. In primul rand va multumesc pt coment. In amway sunt de 3 ani iar in LV7 de un an. Rationamentul abordarii ambelor afaceri a fost ca partenerii din LV7 au nevoie sa consume si ei produse de calitate , iar cei din Amway au nevoie sa comunice la preturi avantajoase. LV7 se dezvolta putin mai simplu si nu necesita o concentrare deosebita deoarece se lucreaza mult online.Ex: Am in sistem la Amway o partenera care acum este in Italia si sunt foarte incantat ca in pretul unui abonament de 5 euro+tva sa vorbesc nelimitat decate ori am nevoie. Eu am hotarat ca acest blog sa fie unul de informare pt cei care doresc sa inceapa o afacere mlm si acest lucru nu doresc sa-l fac singur ci impreuna cu dvs cei care doriti sa va implicati in combaterea denigrarii gratuite a unei companii sau afaceri in sist mlm. Va mai astept.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum se prezinta situatia după doi ani și ceva? Amway versus LV7? Care oferă mai multe oportunități, cîștiguri? (Corneliu - București)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oportunitat si castiguri ofera si una si cealalta. E greu sa le compari deoarece sunt domenii de activitate diferite. In situatia de fata in care ne gasim,datorita crizei mondiale mai mult sau mai putin indusa ,e destul de greu sa dezvolti retele de consum produse sau servicii cu oameni otraviti pana in adancul sufletului ca "in tara asta nimic nu merge , nimic nu se poate face , ca e o tara de nimic" , etc.Personal cred ca tine de educatia si autoeducatia fiecaruia dintre noi. Cand oamenii dintr-o comunitate sunt suparati , negativisti sau deprimati nu prea poti face afaceri neconventionale cu acestia. Trebuie intai sa faci ceva spre "insanatosirea" starii generale si asta putem incepe noi cu noi insine.In concluzie , de produse extraordinare cu un raport calitate-pret-cantitate corect avem nevoie toti cum toti facem acele "cumparaturi inconstiente":energie electrica , gaz , apa , telefonie , internet, etc insa starea asta aproape patologica denumita "obisnuinta" nu ne lasa sa facem ochii mari :) . Cu stima...

      Ștergere