"Cercetarile recente arata clar ca profiturile substantiale din vanzari se fac atunci cand cumparatorii sunt multumiti. Ei te recomanda cu caldura si altora si , culmea , se dovedeste ca sunt mult mai convingatori decat toate campaniile de marketing si decat toate strategiile la care ai putea sa apelezi (de cele mai multe ori pe bani grei). Atata timp cat ei sunt convinsi de loialitatea ta , iti devin aliati , fiindu-ti la randul lor loiali si te vor sustine sa-ti atingi obiectivul financiar. De cate ori un client se simte inselat , tratat necorespunzator , ignorat sau fortat el nu numai ca pleaca , ci si denigreaza reputatia firmei , iar cand reputatia este distrusa se slabeste si increderea clientilor existenti. Nemultumirea , dezamagirea si frustrarea se transmit mult mai repede si mai usor decat incantarea si satisfactia" - Fred Reichheld .
luni, 23 mai 2011
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
la adresa http://mlm-romania.blogspot.com/ se gaseste o descriere completa a dezavantajelor si avantajelor sistemelor MLM
RăspundețiȘtergereSunt intru totul de acord cu ce ai scris Petrica. De aceea nu este bine sa iti minti clientii, atunci cand ai un produs care nu li se potriveste nevoilor lor. Poate ca pe termen scurt pierzi, dar pe termen lung vei avea mult de castigat, mai cu seama deoarece capeti increderea acelei persoane.
RăspundețiȘtergereTe invit sa discutam pe marginea catorva articole pe care le-am scris despre MULTILEVEL MARKETING in ideea de a-i ajuta pe cei aflati la inceput de drum, de a le oferi o imagine cat mai clara asupra a ceea ce au de facut :)
Articolele le gasesti pe
www.cristinne.ro
Barfa in tot ceea ce faci!
Pt Cristinne: Iti multumesc pt postare si daca iti face placere cauta "Intrebarea suprema"-Fred Reichheld , pt cine activeaza in vanzari este o mina de aur :) . Cu siguranta ne vom intalni pe www.cristinne.ro . Mult succes si tie.
RăspundețiȘtergere