SALA SPORTURILOR DIN BUCURESTI - WEEKEND SEMINAR NETWORK 21 - FEBRUARIE 2008

Fie ca acest blog sa-i ajute intr-un fel sau altul pe cei interesati sa aiba propria afacere in sistem MLM pentru a lua cea mai buna decizie pentru ei.

joi, 9 septembrie 2010

Liderii ciesc.

    "Liderii se instruiesc permanent" . Nu mai retin cui apartine aceasta fraza insa mi-a atras atentia in mod deosebit pentru ca eu credeam ca liderii sunt gata "scoliti" si ca nu mai au nevoi de instruire , ca doar sunt deja lideri . Am realizat ca ma inselasem abia cand am citit Harta Succesului scrisa de John C. Maxwell din care am invatat ca succesul nu este o destinatie ci o calatorie si ca omul cat traieste tot invata . Este o carte pe care o recomand cu caldura. Ca tot veni vorba de carti am primit la un moment dat de la Sefa mea pe-atunci "Liderul poti fi tu" de Dale Carnagie , o carte manual pentru multi administratori , manageri dar nu numai .Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu