SALA SPORTURILOR DIN BUCURESTI - WEEKEND SEMINAR NETWORK 21 - FEBRUARIE 2008

Fie ca acest blog sa-i ajute intr-un fel sau altul pe cei interesati sa aiba propria afacere in sistem MLM pentru a lua cea mai buna decizie pentru ei.

vineri, 21 mai 2010

VORBE GOALE CU TINTA PRECISA - Practic esti pe cont propriu.

     Nu stiu daca ati observat, ca nu doresc sa ridic in slavi nici o afacere din cele mentionate pe acest blog , nici pe cele in care activez , insa am scris mai mult despre ceea ce am trait din interior . In acest articol doresc sa aduc in discutie un aspect, mai putin placut din viata de mlm-ist , ocazie cu care vreau atrag atentia celor care se mai imbata uneori cu apa rece, cand desfasoara astfel de activitati. Ti-a zis vreo data cineva ca este dispus "sa te ajute" , ca "va merge cu tine pana la capatul lumii", daca intri in cutare sau cutare afacere? Ca-i pasa daca tu esti bine sau nu ? Oameni buni , sunt foarte putini aceia carora cu adevarat le pasa. Cei mai multi sunt cu ochii pe propria afacere, si in momentul in care nu mai pompezi dupa asteptari, risti sa ramai inafara echipei. Nu spun ca toti oamenii sunt la fel , departe de mine gandul ca o afacere mlm sau alta ar fi proasta (am discutat deja acest subiect intr-un articol precedent), dar oamenii nu sunt toti asa cum pretind cand te prospecteaza. Insa nu fi dezamagit , daca simti ca ti se potriveste o activitate sau alta , nu renunta , du-te inainte , eu doresc doar sa-ti atrag atentia ca 100% poti conta doar pe fortele propri, iar in masura in care deti un potential interesant,  te bucuri si de sprijinul echipei . Am abordat acest subiect pentru ca am vazut ca exista astfel de cazuri in mai multe afaceri mlm, si personal nu-i suport pe fatarnici si pe oamenii cu doua fete. Deci conteaza in primul rand PE TINE . Invata tot ce poti mai bun de la fiecare om cu care interactionezi intr-o activitate, si din ceea ce ai invatat da mai departe de cate ori ai ocazia, si nu sta sa te gandesti daca ai ceva de castigat . Vei castiga enorm atunci cand te vei astepta cel mai putin . Am vazut cum se destrama afaceri si retele construite cu falsitate si fatarnicie . Astea nu functioneaza . Dar am vazut oameni in diferite activitati care atunci cand actioneaza cu sinceritate si fara scopuri ascunse, devin prosperi, iar afacerile lor cresc, oameni tot mai multi isi doresc sa stea in preajma acestora . Se spune ca omul sfinteste locul ...uneori nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu