SALA SPORTURILOR DIN BUCURESTI - WEEKEND SEMINAR NETWORK 21 - FEBRUARIE 2008

Fie ca acest blog sa-i ajute intr-un fel sau altul pe cei interesati sa aiba propria afacere in sistem MLM pentru a lua cea mai buna decizie pentru ei.

duminică, 28 martie 2010

EPM - Sa nu spui niciodata "NICIODATA".

     Cu cativa ani in urma s-a intamplat ca cineva sa ma abordeze in vederea unei colaborari in domeniul asigurarilor. Si cum la acea vreme eram destul de "legat la ochi" ca sa observ oportunitatile care puteau sa-mi imbunatateasca nivelul de trai i-am spus tipului: "eu niciodata nu voi castiga bani explicand oamenilor ca ar putea la un moment dat sa valoreze enorm daca ar "da coltu' " decat daca ar ramane in viata , niciodata". Asa intelegeam eu acest domeniu pana ce acum un an o fosta colega de servici a iceput o astfel de activitate. A facut mari sacrificii ca sa-si urmeze visul de a deveni independenta financiar luptand cu ideile invechite si reactiile negativiste ale propriilor parinti si cu frana de mana trasa de sot care nu reusea sa-i impartaseasca viziunea. Ea nu a beneficiat de un start in viata oferit pe tava de parinti ci si-a croit singura drumul atat pe plan profesional cat si pe plan educational . De cate ori o intalneam o intrebam cum ii merg afacerile si , cu toate ca era inca la inceput , si stiam cum este la inceput in orice activitate , avea puterea de a zambi si de a raspunde : "merge foarte bine". Am apreciat-o enorm cand la intrebarea mea "cat ai castigat cel mai mult din aceasta activitate" a fost sincera si mi-a spus adevarul. Mai mult decat atat niciodata nu a incercat sa ma "abureasca"sa intru in echipa ei. Toate astea au crescut icrederea mea in aceasta persoana si acum doua zile am semnat cu EPM-ul intrand de buna voie in aceasta echipa. 
        Trecand peste aceste amanunte vreau sa va marturisesc ca la primul seminar la care am participat am avut ocazia sa vad si sa ascult vorbitori care ar fi in stare sa vanda gheata eschimosilor. Nu vreau sa ridic in slavi in mod deosebit nici una din afacerile despre care scriu dar de data am fost "traumatizat". Dupa seminar am realizat ca pentru acele informatii ar fi trebuit sa platim bani grei . Am vazut ce inseamna increderea in sine, am vazut ce inseamna sa fi sincer in munca cu omul si am vazut ce inseamna autocontrolul. Nu am cuvinte sa descriu mai bine ce am trait acolo , si asta dupa seminarii la Bucuresti si Budapesta in care am crezut ca am vazut ce era de vazut. Cu riscu de a ma repeta va spun ca de-ar fi sa nu castig nici un ban din MLM tot asi merge la seminarii. Asa ca aceea dintre voi care agreati astfel de activitati  DO IT pentru ca sunt multi bani de castigat si daca te-ai hotarat in clipa asta mi-asi dori sa faci parte din echipa mea. Nu uitati de reformele (in sanatate si locuinte) ce va sa vina .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu